Eski bir forumum vardı, bilenler olabilir vps göçünce siteyi falan kapatmıştım , lisans elimdeydi yaklaşık 5 aydır.Bende satıyım artık dedim.
Ürünün upgrade süresi dolmuştur.İsteyen arkadaşa renew licence almasında yardımcı olurum o sorun değil.
Lisans ücreti : 100 YTL
99.90 YTL'ye satılmayacaktır.PAZARLIK YOKTUR..
Lisans'ta herhangi bir sorun yoktur zaten yaklaşık 2 yıllık bir lisanstır.
Parayı garanti hesabıma havale/eft oluyla alırım.Ondan sonra mail ve şifreleri size teslim ederim.Sorun olucağını sanmam itrader'a bakabilirsiniz.