• 13-10-2008, 17:51:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, yeni kurduğum vbulletin için 2.el lisans arıyorum. Mümkünse 3.7.x versiyonunda olsun. Aslında bir arkadaşla anlaşmıştık. 1 haftadır msne girmiyor. Bende lisansı almak zorundayım..

    Şöyle birşey düşünüyorum. Ödemenin hepsini nakit vermek yerine host, domain yada reseller verip üstüne para verebilirim. domainlerden elimde 2 tane 4 harfli, 1 tane jenerik, 2 tane pr1 domain ve 4 tane pr3 domain var. bunlardan istediğinizi seçip yollayabilirim.

    eğer bunlardan hiçbirini de istemiyorum diyenlere de zorunlu kalınması durumunda hepsini nakit yollayabilirim.

    ödeme iş bankası üzerinden havale yada eft ile yapılacaktır. paypal ım yoktur..

    daha fazla ayrıntılı görüşmek için msnimi ekleyebilirsiniz. yada öm yoluyla iletişime geçebilirsiniz..

    iyi günler.

    Lisansı aldım.. Teşekkür ederim..
  • 14-10-2008, 01:15:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2. el ne kadar güvenli aslında bende almak istiyorum lisans devir işlemleri nasıl oluyor?
  • 14-10-2008, 02:44:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. el ne kadar güvenli aslında bende almak istiyorum lisans devir işlemleri nasıl oluyor?

    forumda hep anlatildi

    https://www.r10.net/account-lisans-sa...s-alirken.html
  • 14-10-2008, 17:48:10
    #4
    evet arkadaslar hala ariyorum lisans.. yok mu elinde lisans olan??
  • 14-10-2008, 18:31:43
    #5
    2. el lisans almayı kimseye tavsiye etmiyorum. ben internet hayatına ilk atılacağım sırada alayım dedim. verdim parayı adam lisansın parasını geri çekebiliyormuş. yani anlayacağınız bunun hiçbir yeri güvenli değil. tanıdık olmadıktan sonra 2. el almayın verin parasını 0 alın
  • 14-10-2008, 18:38:01
    #6
    dolar 1.5 oldu.. yani 270 ytl demek oluyor bu
  • 14-10-2008, 23:34:56
    #7
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar 1.5 oldu.. yani 270 ytl demek oluyor bu
    Dolar yükselince ikinci el fiyatlarda yükselir
    Genelde herkes 2.el lisansın fiyatınıda dolar olarak belirler...
  • 16-10-2008, 18:21:56
    #8
    lisans aldım. teşekkür ederim..