Arkadaşlar, yeni kurduğum vbulletin için 2.el lisans arıyorum. Mümkünse 3.7.x versiyonunda olsun. Aslında bir arkadaşla anlaşmıştık. 1 haftadır msne girmiyor. Bende lisansı almak zorundayım..

Şöyle birşey düşünüyorum. Ödemenin hepsini nakit vermek yerine host, domain yada reseller verip üstüne para verebilirim. domainlerden elimde 2 tane 4 harfli, 1 tane jenerik, 2 tane pr1 domain ve 4 tane pr3 domain var. bunlardan istediğinizi seçip yollayabilirim.

eğer bunlardan hiçbirini de istemiyorum diyenlere de zorunlu kalınması durumunda hepsini nakit yollayabilirim.

ödeme iş bankası üzerinden havale yada eft ile yapılacaktır. paypal ım yoktur..

daha fazla ayrıntılı görüşmek için msnimi ekleyebilirsiniz. yada öm yoluyla iletişime geçebilirsiniz..

iyi günler.

Lisansı aldım.. Teşekkür ederim..