atalay22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. el ne kadar güvenli aslında bende almak istiyorum lisans devir işlemleri nasıl oluyor?

forumda hep anlatildi

https://www.r10.net/account-lisans-sa...s-alirken.html