2. el lisans almayı kimseye tavsiye etmiyorum. ben internet hayatına ilk atılacağım sırada alayım dedim. verdim parayı adam lisansın parasını geri çekebiliyormuş. yani anlayacağınız bunun hiçbir yeri güvenli değil. tanıdık olmadıktan sonra 2. el almayın verin parasını 0 alın