• 10-09-2007, 16:57:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Macbook ya da Toshiba Qosmio almayı düşünüyorum.
    sizce hangi marka-modelin hangi serisini alsam ?

    Toshiba Qosmio G30 yakın geliyor ama çelişkilerim var fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
  • 10-09-2007, 17:01:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    toshibalar kasası geniş olduğundna ve yüksekte olduğundan soğuma sorunu yaşayacağını sanmıyorum ama özelliklerini bilmiyorum diğer aletide bilmiyorum ama en büyük der olan ısınma olmaz onda genel itibariyle ... öyle
  • 10-09-2007, 17:07:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    grafikerler apple tercih ediyor ama gösteriş için mi yoksa geçerli bir sebepleri mi var bilmiyorum
  • 10-09-2007, 17:13:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mac mac mac virüssüz adobe 3 serisinin 3 programını sorunsuzca aynı anda çalıştıran tasarımcılar tanıyorum mac sayesinde
  • 10-09-2007, 17:22:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toshibalar kasası geniş olduğundna ve yüksekte olduğundan soğuma sorunu yaşayacağını sanmıyorum ama özelliklerini bilmiyorum diğer aletide bilmiyorum ama en büyük der olan ısınma olmaz onda genel itibariyle ... öyle
    değiik ve mantıklı bir yaklaşım.
    komikis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafikerler apple tercih ediyor ama gösteriş için mi yoksa geçerli bir sebepleri mi var bilmiyorum
    Valla grafiker değilim gösteriş içinde değil masaüstü performansında çalışacak bir makina istiyorum toshibada core2duo 2.13 var çekici geliyor baya

    2ynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac mac mac virüssüz adobe 3 serisinin 3 programını sorunsuzca aynı anda çalıştıran tasarımcılar tanıyorum mac sayesinde
    Bende aynı anda 3 tane adobe 3 programı çalıştırıyorum sorunsuzca ama 3d film editleme olayı filan uğraşacağım önümüzdeki günlerde daha canavar bişey lazım bana yok HP de çalıştırıyor yani + Benim kullandığım hiç bir sistem virus yok win xp olsun linux olsun
  • 10-09-2007, 17:22:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    toshiba tavsiye ediyorum. mac kullanımı biraz farklı ve zor gelebiliyor.
  • 10-09-2007, 17:24:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toshiba tavsiye ediyorum. mac kullanımı biraz farklı ve zor gelebiliyor.
    önceden kullanmışlığım var o sorun olmazda ben performans derdindeyim aslında gidip 2sinide denemek varda toshiba izmirde yok (istediğim model) istanbula gitmem lazım denemek için
  • 10-09-2007, 17:28:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    zaten istediğin toshiba toshibanın en üst donanımsal modellerinden biri bence çekinme.

    performansında iyi olacağını düşünüyorum.
  • 10-09-2007, 17:31:04
    #9
    Toshiba ....