toshibalar kasası geniş olduğundna ve yüksekte olduğundan soğuma sorunu yaşayacağını sanmıyorum ama özelliklerini bilmiyorum diğer aletide bilmiyorum ama en büyük der olan ısınma olmaz onda genel itibariyle ... öyle
değiik ve mantıklı bir yaklaşım.
grafikerler apple tercih ediyor ama gösteriş için mi yoksa geçerli bir sebepleri mi var bilmiyorum
Valla grafiker değilim gösteriş içinde değil masaüstü performansında çalışacak bir makina istiyorum toshibada core2duo 2.13 var çekici geliyor baya
mac mac mac virüssüz adobe 3 serisinin 3 programını sorunsuzca aynı anda çalıştıran tasarımcılar tanıyorum mac sayesinde
Bende aynı anda 3 tane adobe 3 programı çalıştırıyorum sorunsuzca ama 3d film editleme olayı filan uğraşacağım önümüzdeki günlerde daha canavar bişey lazım bana

yok HP de çalıştırıyor yani + Benim kullandığım hiç bir sistem virus yok win xp olsun linux olsun