Konu
Mac mi? Toshiba mı ?
10-09-2007, 17:28:39
#8
vezir
Üyeliği durduruldu
zaten istediğin toshiba toshibanın en üst donanımsal modellerinden biri bence çekinme.
performansında iyi olacağını düşünüyorum.