vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toshiba tavsiye ediyorum. mac kullanımı biraz farklı ve zor gelebiliyor.
önceden kullanmışlığım var o sorun olmazda ben performans derdindeyim aslında gidip 2sinide denemek varda toshiba izmirde yok (istediğim model) istanbula gitmem lazım denemek için