• 06-08-2024, 20:27:27
    #1
    Merhabalar.

    İşim online olduğu için kendime bir adet iş laptop'u alacağım.

    Bütün işim uzak masaüstünde gerçekleşiyor. Yani başka bir windows bilgisayar'a bağlanıyorum.

    Arkadaşlara, bahçemize veya çeşitli yerlere giderken yanımda hafif ve sarjı uzun giden bir arayış içerisine girdim.

    Bütçem 20K

    Zorlayıp kardeşimin öğrenci maili ile 24.000TL'ye sıfır macbook air alabilirim.

    Ama daha uyguna windows bilgisayarlara mı yönelsem bilemedim. Model yılı eski olması beni biraz düşündürüyor.

    Huawei matebook'u inceledim 20k civarına bulunuyor sıfırı.

    Hiç bir şekilde oyun falan oynanmayacak. Zaten masaüstü bilgisayarım oldukça güçlü.

    Siz ne yapardınız?
  • 06-08-2024, 20:30:21
    #2
    Mac al yılı fark etmez. Apple olsun eski olsun hocam
  • 06-08-2024, 20:34:18
    #3
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac al yılı fark etmez. Apple olsun eski olsun hocam
    Benim kafamda olan düşünce de bu şekilde.

    39.900'e m3 almakta geçiyor içimden aslında ama gerek var mı diye soruyorum kendime
  • 06-08-2024, 20:39:28
    #4
    Kardeşiniz aktif olarak öğrenci ise pt.com.tr üzerinden bakın öğrenci indirimleri var. Ve bence m2 ya da m3 alın
  • 06-08-2024, 20:40:27
    #5
    ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşiniz aktif olarak öğrenci ise pt.com.tr üzerinden bakın öğrenci indirimleri var. Ve bence m2 ya da m3 alın
    Aynen hocam pt fiyatlarını yazdım zaten.

    m1 24k m3 40k

    16k fark vermeye gerek olur mu ki?
  • 06-08-2024, 20:42:56
    #6
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam pt fiyatlarını yazdım zaten.

    m1 24k m3 40k

    16k fark vermeye gerek olur mu ki?
    Ortası m2 lere de bak hocam . Şahsen m1 almazdım fakat yukardaki hocama katılıyorum, apple olsun eski olsun.
  • 06-08-2024, 20:43:06
    #7
    Macbook pro m2 kullanan bir olarak söylüyorum, kesinlikle yeni nesil bir macbook alabiliyorsan o şekilde al.
  • 06-08-2024, 20:43:28
    #8
    ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortası m2 lere de bak hocam . Şahsen m1 almazdım fakat yukardaki hocama katılıyorum, apple olsun eski olsun.
    m2 34k onu vermişken m3 alırız artık