ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortası m2 lere de bak hocam . Şahsen m1 almazdım fakat yukardaki hocama katılıyorum, apple olsun eski olsun.
m2 34k onu vermişken m3 alırız artık