Merhabalar.

İşim online olduğu için kendime bir adet iş laptop'u alacağım.

Bütün işim uzak masaüstünde gerçekleşiyor. Yani başka bir windows bilgisayar'a bağlanıyorum.

Arkadaşlara, bahçemize veya çeşitli yerlere giderken yanımda hafif ve sarjı uzun giden bir arayış içerisine girdim.

Bütçem 20K

Zorlayıp kardeşimin öğrenci maili ile 24.000TL'ye sıfır macbook air alabilirim.

Ama daha uyguna windows bilgisayarlara mı yönelsem bilemedim. Model yılı eski olması beni biraz düşündürüyor.

Huawei matebook'u inceledim 20k civarına bulunuyor sıfırı.

Hiç bir şekilde oyun falan oynanmayacak. Zaten masaüstü bilgisayarım oldukça güçlü.

Siz ne yapardınız?