• 19-01-2023, 03:30:59
    #1
    samsung s22 telefon almıstım 20 gün önce 8yıldır iphone kullanıcısıyım ve arayüzüne çok iosa çok alışmışım telefon çok garip geldi takaslamak istedim
    bir arkadaş buldum
    iphone13 mini 512gb veriyor kutu fatura kablo ve iphone powerbangiyle birlikte cihaz 14 ay kullanılmış 10 ay garantisi var pil %93
    karşılığında s22 128 gb ve telefonla birlikte almış oldugum watch 4ü üzerine 2000tl istiyor

    siz olsanız takas yaparmıydınız
  • 19-01-2023, 03:39:09
    #2
    Watch 4'ü istiyorsa sizin için büyük LOSE olur. Watch 4 olmadan takasa girecekseniz girebilirsiniz.
  • 19-01-2023, 03:41:12
    #3
    bence iphone 13 mini için değmez hocam
  • 19-01-2023, 03:47:54
    #4
    Mini için değmez hocam
  • 19-01-2023, 05:10:40
    #5
    Kurumsal Üye
    s22 kullanıyorum. İphone 12/13 e geçmenizi tavsiye etmem. uprage yapacaksanız iphone 14 e geçin. S22 harika cihaz.
  • 19-01-2023, 08:32:58
    #6
    Watch 4 kısmına kadar mantıklı diyebilirdim. Yerinizde olsam asla bu takası yapmam.
  • 19-01-2023, 08:42:14
    #7
    Üzerine bir de 2000 TL istiyor. Elinizde ki cihaz çok güzel. arayüzüne maruz kalarak kısa sürede alışacaksınız zaten. Watch 4 + 2000 TL ile ben bu takasa girmezdim. Hatta s22 kullanıyorsam eğer 14 serileri dışında hiç bir cihaz ile takasa girmezdim.
  • 19-01-2023, 21:29:52
    #8
    Arkadaşlar alışıyorum zamanla telefona takas etmekten vazgeçtim yorumlarınız çok etkili oldu teşekkür ederim
  • 20-01-2023, 12:45:17
    #9
    şimdi de böyle yazmış