Üzerine bir de 2000 TL istiyor. Elinizde ki cihaz çok güzel. arayüzüne maruz kalarak kısa sürede alışacaksınız zaten. Watch 4 + 2000 TL ile ben bu takasa girmezdim. Hatta s22 kullanıyorsam eğer 14 serileri dışında hiç bir cihaz ile takasa girmezdim.