samsung s22 telefon almıstım 20 gün önce 8yıldır iphone kullanıcısıyım ve arayüzüne çok iosa çok alışmışım telefon çok garip geldi takaslamak istedim
bir arkadaş buldum
iphone13 mini 512gb veriyor kutu fatura kablo ve iphone powerbangiyle birlikte cihaz 14 ay kullanılmış 10 ay garantisi var pil %93
karşılığında s22 128 gb ve telefonla birlikte almış oldugum watch 4ü üzerine 2000tl istiyor

siz olsanız takas yaparmıydınız