• 04-11-2021, 00:02:04
    #1
    Merhaba,

    çoğunlukla video çekimi için kullanacağım, bir fotoğraf makinesi arıyorum. Araştırıp Canon 250D’de karar kılmıştım fakat alternatifleri de duymak isterim. Bütçe 6000’e kadar çıkabilirim. İkinci el temiz cihazlara da bakıyorum.


    Öneriniz varsa söyleyebilirseniz sevinirim
  • 04-11-2021, 00:09:35
    #2
    Selamlar düşünürseniz pazarlık mevcut TIKLA GİT
  • 04-11-2021, 00:11:38
    #3
    Hocam çoğunlukla video çekimi için olacaksa kamera özelliği ağırlıkta olan bir ürün alsanız.
    Bu fotoğraf makinaları çok güzel ama kamera olarak kullanıldığında çabuk ısınıyorlar.
  • 04-11-2021, 00:12:35
    #4
    Fujifilm xt200 vlogger kit mevcut elimde ilgilenirseniz yazabilirsiniz
  • 04-11-2021, 00:18:34
    #5
    Az aboneli youtuberlar da bunu kullanıyor https://app.hps.im/d7ct/313d6341
  • 04-11-2021, 00:22:05
    #6
    az aboneli youtuber ne alaka bilmiyorum ama bu cihazda 4k video özelliği yok kaldı ki konuda bahsettiğim cihazdan çok önce çıkan bir model zaten bu…
    yasardemiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az aboneli youtuberlar da bunu kullanıyor https://app.hps.im/d7ct/313d6341
    Denk gelmiştim, video performansından memnun musunuz?
    Lupi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fujifilm xt200 vlogger kit mevcut elimde ilgilenirseniz yazabilirsiniz
    Teşekkürler, bakacağız artık
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğunlukla video çekimi için olacaksa kamera özelliği ağırlıkta olan bir ürün alsanız.
    Bu fotoğraf makinaları çok güzel ama kamera olarak kullanıldığında çabuk ısınıyorlar.
  • 04-11-2021, 00:25:00
    #7
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az aboneli youtuber ne alaka bilmiyorum ama bu cihazda 4k video özelliği yok kaldı ki konuda bahsettiğim cihazdan çok önce çıkan bir model zaten bu…


    Denk gelmiştim, video performansından memnun musunuz?


    Teşekkürler, bakacağız artık

    memnunum fakat internetim çok hızlı değil, dosya transferi yüksek boyut olduğu için yoruyordu beni. youtube’a adil mert polat yazarak kaliteyi görebilirsiniz genelde 1080p çektim. iphone 13 pro aldım kamerası benim ihtiyacımı görüyor o yüzden boşa çıktı bu webcam olarak kullanıyorum
  • 04-11-2021, 00:39:41
    #8
    250d kameram vardı 2 hafta önce anakart biranda gitti bizde anlamadık neden öyle olduğunu. ama kamera ile eğitim video çekimleri yapıyorduk. yukarıda ark video çeken kameralara bak demiş bencede eğer video çekiceksen fotoğraf makinası tercih etme bencede.

    mecbur 6d mark 2 aldım bende.
  • 04-11-2021, 00:41:28
    #9
    son günlerde gopro8 ile acaip eğleniyoruz
    4K çekim yapıyorum. ( raw çekmiyor) ve editlemesi de kolay.
    eğer fotoğraf çekmeyecekseniz ASLA fotoğraf makinesini kamera gibi kullanmayı düşünmeyin, aşırı ısınmaktan telef oluyorlar.