Merhaba,

çoğunlukla video çekimi için kullanacağım, bir fotoğraf makinesi arıyorum. Araştırıp Canon 250D’de karar kılmıştım fakat alternatifleri de duymak isterim. Bütçe 6000’e kadar çıkabilirim. İkinci el temiz cihazlara da bakıyorum.


Öneriniz varsa söyleyebilirseniz sevinirim