son günlerde gopro8 ile acaip eğleniyoruz
4K çekim yapıyorum. ( raw çekmiyor) ve editlemesi de kolay.
eğer fotoğraf çekmeyecekseniz ASLA fotoğraf makinesini kamera gibi kullanmayı düşünmeyin, aşırı ısınmaktan telef oluyorlar.