- ECA nasıl ? Yerli diye pek yanaşmayın diyorlar.
- Bosch ya da Viesmann alın diyorlar.
Doğalgaz Kombi Tavsiyesi
12
●83
- 12-08-2021, 11:40:47lokasyon neresi hocam ist içi ise yönlendireyim telefondan sorun uzman kişilere pm atabilirsiniz
- 12-08-2021, 11:43:34Viessman iki çeşit 50w ve 100w modelleri var. 100w kaliteli ve Almanya'da üretiliyor.
Vaillant zaten en kaliteli marka diyebiliriz.
Buderus oldukça fazla tercih ediliyor oda fiyat performans ürünü deniliyor. Buderus bosch ile aynı battan çıkıyor bu arada. Aynı marka diyebiliriz.
Ben kiraciyim ev sahibi Demirdöküm taktırdı bir şikayetim varmı yok.
Mesela viessman 50w de en çok şikayet su ısıtmasından geliyor. Duşda suyu kapatıp birazdan tekrar açınca suyu soğutuyor bidaha ısıtıp göndermesini bekliyorsun.
Vaillant mesela surekli hazirda sıcak su tutar bekletmez. - 12-08-2021, 11:43:563-4 adet kombi tamircisine danıştık. Buderus önerdiler aldık 3 senedir kullanıyoruz ve memnunuz.
- 12-08-2021, 11:44:13Konya Cihanbeyli hocam.emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2021, 11:54:48Aynen öyle yapıyorlar hocam. Kim ne satıyorsa en iyisi bu diyorlar.Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2021, 11:56:45İnternetten aldığımda kurulum, servis, garanti işlemleri nasıl oluyor hocam ? Sen bu işte çalıştıysan bilirsin.Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle