• 12-08-2021, 11:28:52
    #1
    Arkadaşlar ilçemize bu sene ilk defa doğalgaz geldi. Daha önce açıkçası hiç kullanmadım. Ev daire ve brüt 150 metrekare. Tecrübelilerden doğalgaz kombi tavsiyesi isterim.
    • ECA nasıl ? Yerli diye pek yanaşmayın diyorlar.
    • Bosch ya da Viesmann alın diyorlar.
    Teşekkürler.
  • 12-08-2021, 11:30:50
    #2
    Wissman yoğuşmalı 10 yıldır tık yok
  • 12-08-2021, 11:40:47
    #3
    lokasyon neresi hocam ist içi ise yönlendireyim telefondan sorun uzman kişilere pm atabilirsiniz
  • 12-08-2021, 11:43:34
    #4
    Viessman iki çeşit 50w ve 100w modelleri var. 100w kaliteli ve Almanya'da üretiliyor.

    Vaillant zaten en kaliteli marka diyebiliriz.

    Buderus oldukça fazla tercih ediliyor oda fiyat performans ürünü deniliyor. Buderus bosch ile aynı battan çıkıyor bu arada. Aynı marka diyebiliriz.

    Ben kiraciyim ev sahibi Demirdöküm taktırdı bir şikayetim varmı yok.

    Mesela viessman 50w de en çok şikayet su ısıtmasından geliyor. Duşda suyu kapatıp birazdan tekrar açınca suyu soğutuyor bidaha ısıtıp göndermesini bekliyorsun.

    Vaillant mesela surekli hazirda sıcak su tutar bekletmez.
  • 12-08-2021, 11:43:56
    #5
    3-4 adet kombi tamircisine danıştık. Buderus önerdiler aldık 3 senedir kullanıyoruz ve memnunuz.
  • 12-08-2021, 11:44:13
    #6
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lokasyon neresi hocam ist içi ise yönlendireyim telefondan sorun uzman kişilere pm atabilirsiniz
    Konya Cihanbeyli hocam.
  • 12-08-2021, 11:52:51
    #7
    Bu arada biraz önceki mesajima ek olarak şunu söylemek istiyorum. Bu işin ustası diye aradığın kişilerden bilgi alma, adam bayisi olduğu kombiyi sana övecek. Onu sana ikna edemezse toptancısında hangi marka varsa onu övecek. Bu işin toptancısında çalışmıştım.
  • 12-08-2021, 11:54:48
    #8
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada biraz önceki mesajima ek olarak şunu söylemek istiyorum. Bu işin ustası diye aradığın kişilerden bilgi alma, adam bayisi olduğu kombiyi sana övecek. Onu sana ikna edemezse toptancısında hangi marka varsa onu övecek. Bu işin toptancısında çalışmıştım.
    Aynen öyle yapıyorlar hocam. Kim ne satıyorsa en iyisi bu diyorlar.
  • 12-08-2021, 11:56:45
    #9
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada biraz önceki mesajima ek olarak şunu söylemek istiyorum. Bu işin ustası diye aradığın kişilerden bilgi alma, adam bayisi olduğu kombiyi sana övecek. Onu sana ikna edemezse toptancısında hangi marka varsa onu övecek. Bu işin toptancısında çalışmıştım.
    İnternetten aldığımda kurulum, servis, garanti işlemleri nasıl oluyor hocam ? Sen bu işte çalıştıysan bilirsin.