Viessman iki çeşit 50w ve 100w modelleri var. 100w kaliteli ve Almanya'da üretiliyor.

Vaillant zaten en kaliteli marka diyebiliriz.

Buderus oldukça fazla tercih ediliyor oda fiyat performans ürünü deniliyor. Buderus bosch ile aynı battan çıkıyor bu arada. Aynı marka diyebiliriz.

Ben kiraciyim ev sahibi Demirdöküm taktırdı bir şikayetim varmı yok.

Mesela viessman 50w de en çok şikayet su ısıtmasından geliyor. Duşda suyu kapatıp birazdan tekrar açınca suyu soğutuyor bidaha ısıtıp göndermesini bekliyorsun.

Vaillant mesela surekli hazirda sıcak su tutar bekletmez.