Arkadaşlar ilçemize bu sene ilk defa doğalgaz geldi. Daha önce açıkçası hiç kullanmadım. Ev daire ve brüt 150 metrekare. Tecrübelilerden doğalgaz kombi tavsiyesi isterim.
  • ECA nasıl ? Yerli diye pek yanaşmayın diyorlar.
  • Bosch ya da Viesmann alın diyorlar.
Teşekkürler.