Makro tuşları biçimsiz yerde. Eli büyük olanlar için küçük kalıyor. O fiyat bandında tıklama ömrü çok düşük yanlış hatırlamıyorsam 10.000.000 tıklama ömrü vardı. Tıklama ömrü bittikten sonra çift tıklamaya başlıyor, bilgisayar başında çok vakit geçiren insanlar için zulüm haline geliyor. Steelseries kullanıyorum 5 senedir gerçekten mükemmel bu güne kadar kullandıklarım neymiş diyor insan.
evet tıklama ömrü sorunu var. ilk aldığım g300s yaklaşık 4 sene sonra çift tıklama ya da tıklamışken bırakma sorunu çıkarttı ama makro tuşlarına çok alıştığım için yenisini aldım. belki ellerim de küçüktür yani bana çok küçük gelmiyor. bir de solak olduğum için simetrik olması çok hoş.
2 hafta kullandım sonra dolaba attım şuan razer kullanıyorum ele oturuyor öneririm
aklımda bulunsun hocam yeni fare alırken incelerim