trycatchsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sırf merakımdan soruyorum neden g300s istemiyorsunuz?
Hocam 3 yıldan fazla oldu alalı sol click sorunu var bayadır sinirime gitmeye başladı.