trycatchsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım hocam. evet biraz küçük ama ben bir logitech fanboyu olarak çok kullanışlı buluyorum makro tuşları inanılmaz işe yarıyor
2 hafta kullandım sonra dolaba attım şuan razer kullanıyorum ele oturuyor öneririm