Monster Notebook almalı mıyım?
16
●341
- 17-08-2020, 15:42:28ben Abra A7 V11.3 17,3" aldım 3 ay önce ramini 16gb yaptım gayet memnunum hiç bi problem yaşamadım. tavsiyede ederim. sana tavsiyem ekran kartı 2060 ve üzeri ekran kartlılardan almanını öneririm bütcen varsa tabi. uzun süre kullanırsın.ssahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 16:02:52altına laptop soğutucu alınca fan sesi çıkmıyor masaya direk koyarsak fan sesi oluyor.berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 19:19:29Üyeliği durdurulduDüşünürseniz özelleştirilmiş Monster Abra V15.2 cihazımı ilana koyacağım. R10 özel indirimi Uygulayabilirim
https://letgo.onelink.me/O2PG/da3a59a1 - 18-08-2020, 10:09:25selamlar
bir masaüstü kur derim
@burakgungor8; hocam güzel bi sistem planladı bana ilk uygun zamanda alacağım ameliyat işimi hallettikten sonra . kendisiyle görüşmenizi tavsiye ederim. - 18-08-2020, 10:20:05Çok teşekkür ediyorum hocam sağolun.phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@ssahmet; mobil değilseniz, masaüstü düşünürseniz en iyi şekilde yardımcı olabilirim. Notebooktan çok daha iyi performans alırsınız. İmzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.
