• 17-08-2020, 15:37:40
    #10
    cumatesi aldım bugun iade ettim, soğutmasını beğenmedim, mağzasına gidip bakabilirsiniz, desteği çok iyi beğenmezseniz iade alıyorlar
  • 17-08-2020, 15:39:37
    #11
    Monsterin ilk seri laptoplarından birini aldım 3 yıldır sorunsuz kullanıyorum müşteri hizmetleri mükemmel kesinlikle şans vermelisiniz
  • 17-08-2020, 15:42:28
    #12
    ssahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster laptoplar diğer markalara göre büyük bir fiyat farkları var aynı fiyata monster da bi üst ekran kartlı modeli alabiliyorum ve daha birçok fark var bu yüzden cezbetti beni Monster laptop kullananlar olumlu veya olumsuz tüm dönüşleriniz benim için çok önemli çok teşekkürler şimdiden
    ben Abra A7 V11.3 17,3" aldım 3 ay önce ramini 16gb yaptım gayet memnunum hiç bi problem yaşamadım. tavsiyede ederim. sana tavsiyem ekran kartı 2060 ve üzeri ekran kartlılardan almanını öneririm bütcen varsa tabi. uzun süre kullanırsın.




  • 17-08-2020, 15:42:35
    #13
    Fan sesinden rahatsız olmam diyorsan kesinlikle al derim.
  • 17-08-2020, 16:02:52
    #14
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fan sesinden rahatsız olmam diyorsan kesinlikle al derim.
    altına laptop soğutucu alınca fan sesi çıkmıyor masaya direk koyarsak fan sesi oluyor.
  • 17-08-2020, 19:19:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Düşünürseniz özelleştirilmiş Monster Abra V15.2 cihazımı ilana koyacağım. R10 özel indirimi Uygulayabilirim

    https://letgo.onelink.me/O2PG/da3a59a1
  • 18-08-2020, 10:09:25
    #16
    selamlar

    bir masaüstü kur derim

    @burakgungor8; hocam güzel bi sistem planladı bana ilk uygun zamanda alacağım ameliyat işimi hallettikten sonra . kendisiyle görüşmenizi tavsiye ederim.
  • 18-08-2020, 10:20:05
    #17
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar

    bir masaüstü kur derim

    @burakgungor8; hocam güzel bi sistem planladı bana ilk uygun zamanda alacağım ameliyat işimi hallettikten sonra . kendisiyle görüşmenizi tavsiye ederim.
    Çok teşekkür ediyorum hocam sağolun.

    @ssahmet; mobil değilseniz, masaüstü düşünürseniz en iyi şekilde yardımcı olabilirim. Notebooktan çok daha iyi performans alırsınız. İmzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.