phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar

bir masaüstü kur derim

@burakgungor8; hocam güzel bi sistem planladı bana ilk uygun zamanda alacağım ameliyat işimi hallettikten sonra . kendisiyle görüşmenizi tavsiye ederim.
Çok teşekkür ediyorum hocam sağolun.

@ssahmet; mobil değilseniz, masaüstü düşünürseniz en iyi şekilde yardımcı olabilirim. Notebooktan çok daha iyi performans alırsınız. İmzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.