ssahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monster laptoplar diğer markalara göre büyük bir fiyat farkları var aynı fiyata monster da bi üst ekran kartlı modeli alabiliyorum ve daha birçok fark var bu yüzden cezbetti beni Monster laptop kullananlar olumlu veya olumsuz tüm dönüşleriniz benim için çok önemli çok teşekkürler şimdiden
ben Abra A7 V11.3 17,3" aldım 3 ay önce ramini 16gb yaptım gayet memnunum hiç bi problem yaşamadım. tavsiyede ederim. sana tavsiyem ekran kartı 2060 ve üzeri ekran kartlılardan almanını öneririm bütcen varsa tabi. uzun süre kullanırsın.