Arkadaşlar Zenfone 5 kullanıcısıyım. 1 yıldır sorunsuz kullanıyor.
Tek sıkıntım, şarjım 1 günü zor tamamlıyor.
Aranızda Zenfone 2 kullanan var mı?
Sizce bu telefon alınır mı?
Yok diyorsanız nedeni ve alternatifiniz ne olur?
Not: 2.3 GHZ 32 gb olanı almayı planlıyorum. Fiyatı 1250TL civarında.
Karşılaştırma ve yorumları bu yönde yaparsanız sevinirim.
Zenfone 2 Alınır mı?
8
●534
- 21-09-2015, 17:24:31Üyeliği durdurulduBen bu telefonu çok bekledim. Bir kaç gün önce piyasaya sürülseydi alacaktım. Bir kaç gün ile kaçırdım Note 4 aldım. Pişman değilim fakat Zenfone 2 piyasadayken başka bir telefon almazdım.
- 21-09-2015, 18:33:42Üyeliği durdurulduZenfone alacaksanız eğer aşağıdaki bağlantıyı takip edin.
http://eshop.asus.com/tr-TR/telefon/zenfone-2 - 22-09-2015, 10:44:29Hocam 4.5G diye yazıyor ama tam olarak bilmiyorum bende merak ettimseleden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle