• 21-09-2015, 16:26:55
    #1
    Arkadaşlar Zenfone 5 kullanıcısıyım. 1 yıldır sorunsuz kullanıyor.
    Tek sıkıntım, şarjım 1 günü zor tamamlıyor.

    Aranızda Zenfone 2 kullanan var mı?
    Sizce bu telefon alınır mı?
    Yok diyorsanız nedeni ve alternatifiniz ne olur?

    Not: 2.3 GHZ 32 gb olanı almayı planlıyorum. Fiyatı 1250TL civarında.
    Karşılaştırma ve yorumları bu yönde yaparsanız sevinirim.
  • 21-09-2015, 17:24:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu telefonu çok bekledim. Bir kaç gün önce piyasaya sürülseydi alacaktım. Bir kaç gün ile kaçırdım Note 4 aldım. Pişman değilim fakat Zenfone 2 piyasadayken başka bir telefon almazdım.
  • 21-09-2015, 17:28:05
    #3
    fiyat/performans olarak çok iyi duruyor. kullanmadım. malzeme kalitesi ve görünüm olarak nasıldır. ona karar vermek lazım.
  • 21-09-2015, 18:33:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Zenfone alacaksanız eğer aşağıdaki bağlantıyı takip edin.

    http://eshop.asus.com/tr-TR/telefon/zenfone-2
  • 21-09-2015, 19:31:30
    #5
    Ben bir hafta önce aldım. Gold 64 gb. Mükemmel bir telefon.
  • 22-09-2015, 01:30:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hazır yeri gelmişken, 4.5 G desteği oluyor mu bu telefonların? 4G desteklediği yazıyor fakat 4 G ile 4.5 G aynı mı o konuda da emin değilim.
  • 22-09-2015, 10:44:29
    #7
    seleden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır yeri gelmişken, 4.5 G desteği oluyor mu bu telefonların? 4G desteklediği yazıyor fakat 4 G ile 4.5 G aynı mı o konuda da emin değilim.
    Hocam 4.5G diye yazıyor ama tam olarak bilmiyorum bende merak ettim
  • 22-09-2015, 10:52:03
    #8
    Misafir
    Şu an o fiyat bandında telefon alacak olsam Meizu MX4 PRO alırdım.
    Elime biraz daha para geçecekse de bekler Meizu MX5 alır, birkaç sene rahat rahat kullanırdım.
  • 22-09-2015, 11:00:39
    #9
    Vatanda gördüm biraz kaba gibi duruyor