Arkadaşlar Zenfone 5 kullanıcısıyım. 1 yıldır sorunsuz kullanıyor.
Tek sıkıntım, şarjım 1 günü zor tamamlıyor.
Aranızda Zenfone 2 kullanan var mı?
Sizce bu telefon alınır mı?
Yok diyorsanız nedeni ve alternatifiniz ne olur?
Not: 2.3 GHZ 32 gb olanı almayı planlıyorum. Fiyatı 1250TL civarında.
Karşılaştırma ve yorumları bu yönde yaparsanız sevinirim.