Ben bu telefonu çok bekledim. Bir kaç gün önce piyasaya sürülseydi alacaktım. Bir kaç gün ile kaçırdım Note 4 aldım. Pişman değilim fakat Zenfone 2 piyasadayken başka bir telefon almazdım.