Merhabalar
Karasizim, hangisi olmasi konusunda.
Daha önce iMac 27inc i7 kullaniyordum. Ekran hatalarindan ötürü makinayi iade ettim.
Simdi Windows mu alayim yoksa IOS mu alayim kararsiz kaldim.
Ne is yapacaksin diyorsaniz. Kisaca biraz saglam olsun istiyorum.
Aklimda almak istedigim bir iki tane özellikte makina var.
Macbook Pro Retina
http://store.apple.com/de/buy-mac/ma.../A&step=config
iMac 27 i7 islemci ve 4gb ekrankartli olan
http://store.apple.com/de/buy-mac/im.../A&step=config
Yada bu canavarimi alayim.
http://www.cyberport.de/dell-xps-870...9-02W_534.html
Yani sistem konsundada kararsizim makina konusundada kararsizim. Belki biraz yardiminiz dokunabilir bana.
Hangisini alsam ?
2
●518
- 07-11-2014, 00:29:01Çok uzun yazmayacağım ama diyebileceğim tek şey alışkanlıklarınız ve işlerinizi daha rahat halledebileceğiniz hangi sistem ise onu tercih edin.
- 07-11-2014, 10:55:27Is yerinde Windows ile calisiyorum. Evde iMac ile calisiyordum tabi burada biraz bocaliyordum. Bu yönden bakarsak windows olsa daha saglikli olabilir.
Lakin uzun soluklu ve güncellemeleriyle basin dertte olmasin diyorsanda ios tercih edilmeli. Iste tam olarak burada kararsizim.