Is yerinde Windows ile calisiyorum. Evde iMac ile calisiyordum tabi burada biraz bocaliyordum. Bu yönden bakarsak windows olsa daha saglikli olabilir.
Lakin uzun soluklu ve güncellemeleriyle basin dertte olmasin diyorsanda ios tercih edilmeli. Iste tam olarak burada kararsizim.