Merhabalar

Karasizim, hangisi olmasi konusunda.

Daha önce iMac 27inc i7 kullaniyordum. Ekran hatalarindan ötürü makinayi iade ettim.

Simdi Windows mu alayim yoksa IOS mu alayim kararsiz kaldim.
Ne is yapacaksin diyorsaniz. Kisaca biraz saglam olsun istiyorum.

Aklimda almak istedigim bir iki tane özellikte makina var.

Macbook Pro Retina
http://store.apple.com/de/buy-mac/ma.../A&step=config


iMac 27 i7 islemci ve 4gb ekrankartli olan
http://store.apple.com/de/buy-mac/im.../A&step=config


Yada bu canavarimi alayim.
http://www.cyberport.de/dell-xps-870...9-02W_534.html


Yani sistem konsundada kararsizim makina konusundada kararsizim. Belki biraz yardiminiz dokunabilir bana.