• 19-08-2009, 23:07:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar
    en iyi virüs programını merak ettim bende avast var ama belkı daha iisini bulurum diye sizleere danışmak istedim teşekkürler hayırlı akşamlar
  • 20-08-2009, 18:34:42
    #2
    Ücretsiz diyorsan Avira Antivir Premium(Key istiyor).Ücretsiz Keyleri yayınlıyorlar bazen sitelerinden istersen araştırırım.

    Ücretli dersen herkes Kaspersky der ama ben denemedim.
  • 20-08-2009, 22:25:43
    #3
    Bence pc özelliklerine göre değişir
    Kaspersky biraz kasıyor ama başarı oranı yıllardır harika. Nod32 pc için kullansan firewall destekli kullanabilirsin.
  • 21-08-2009, 11:55:56
    #4
    Kesinlikle Nod32 smart security, sanki sistemde anti virüs programı yok
    Kaspersky'a gelince kesinlikle Nod32 den daha iyi diyebilirim. Fakat hem daha fazla sistem harcıyor, hemde sapıtınca çok kötü oluyor Bir kaç kez program çığrından çıktı ve herşeye virüs demeye başladı.
  • 21-08-2009, 19:07:21
    #5
    Nod32 derim ben.
    Kaspersky sistem dosyalarını silmekte bir numara hatta bir ara internet explorerı silip bir çok kişinin bilgisayarını formatlık dereceye getirmişti. Sonra da özür dilemişti. Nod32 ile hiç sorun yaşamassın.
  • 21-08-2009, 19:33:14
    #6
    Nod32 kullanacaksan cr4ck-k3ygen kullanmanı önermem.

    Bilgisayarın hastanelik olabilir
  • 21-08-2009, 19:34:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    avast veya antivir tavsiye edebilirim.
  • 21-08-2009, 22:13:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nod32 kullan
    Nod32'nin yanınada mutlaka iyi bir firewall programı yükle.
    O zaman hiçbir problem olmaz
  • 21-08-2009, 22:29:01
    #9
    Tecrübeyle Sabittir.
    1-) Kaspersky İnternet Security 2010
    2-) Antivir