merhaba arkadaşlar
en iyi virüs programını merak ettim bende avast var ama belkı daha iisini bulurum diye sizleere danışmak istedim teşekkürler hayırlı akşamlar
En İyisi HANGİSİ
20
●1.546
- 21-08-2009, 11:55:56Kesinlikle Nod32 smart security, sanki sistemde anti virüs programı yok
Kaspersky'a gelince kesinlikle Nod32 den daha iyi diyebilirim. Fakat hem daha fazla sistem harcıyor, hemde sapıtınca çok kötü oluyor
Bir kaç kez program çığrından çıktı ve herşeye virüs demeye başladı.
