Konu
En İyisi HANGİSİ
21-08-2009, 19:07:21
#5
WebSeco
Nod32 derim ben.
Kaspersky sistem dosyalarını silmekte bir numara hatta bir ara internet explorerı silip bir çok kişinin bilgisayarını formatlık dereceye getirmişti. Sonra da özür dilemişti. Nod32 ile hiç sorun yaşamassın.