Kesinlikle Nod32 smart security, sanki sistemde anti virüs programı yok
Kaspersky'a gelince kesinlikle Nod32 den daha iyi diyebilirim. Fakat hem daha fazla sistem harcıyor, hemde sapıtınca çok kötü oluyor Bir kaç kez program çığrından çıktı ve herşeye virüs demeye başladı.