• 15-05-2009, 10:55:39
    #1
    Bilgisayarımı kapattım. Sonra tekrar açtım.

    Sorunlar şu; Bilgisayar açılıyor ama başlangıçta başlaması gereken programlar başlamıyorlar... Örnek; MSN, Nod32 vb. sadece ses ve bağlantı geliyor. İnternete bağlı gözüküyor yalnız siteleri açmıyor. Acaba sorun nedir?
  • 15-05-2009, 11:56:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    başlat/çaliştir/"msconfig" yaz yukarda normal başlagiç a tıkla yeniden başlat bakalim
  • 15-05-2009, 12:26:08
    #3
    Bilgisayarımı kapattım. Sonra tekrar açtım.

    Sorunlar şu; Bilgisayar açılıyor ama başlangıçta başlaması gereken programlar başlamıyorlar... Örnek; MSN, Nod32 vb. sadece ses ve bağlantı geliyor. İnternete bağlı gözüküyor yalnız siteleri açmıyor. Acaba sorun nedir?

    Ek olarak;
    Nod32 ile virüs taraması yaptım. Herhangi birşey bulunmadı.
    Combofix ile arada sırada temizliyordum. Onu çalıştırmayı denedim fakat çalıştırmadı.
    Otomatik güncelleştirmeleri kapattım.
    Görev yöneticisinde wuaclt.exe, jgs.exe, smss.exe, symlcsvc.exe, wmiprvse.exe, spoolsv.exe, wscntfy.exe ve csrss.exe var...

    Hangisi virüs hangisi değil bilmiyorum.

    Msconfig'te başlangıçta herşey başlıyor gözüküyor yalnız bilgisayar açılınca başlamıyor.

    Ek not 2: Bundan 2 gün öncesine kadar bilgisayar açıldığında hata veriyordu. Şimdi o hatayı vermiyor. Converter ile ilgili bir hataydı. Tam olarak hatırlamıyorum :/
  • 15-05-2009, 12:30:38
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    farklı tarayıcılarla girmeyi denediniz mi?

    çünkü geçenlerde benzer olay benim başıma geldi. firefox ve ie çalışmazken, chrome gayet çalışıyordu.
  • 15-05-2009, 12:35:03
    #5
    Evet, Explorer ve Firefox ile denedim. İkiside girmiyor.

    Daha doğrusu girmiyorda değil. Title gözüküyor yalnız siteyi açmıyor.
  • 15-05-2009, 12:49:27
    #6
    bilgisayarını önceki çalışan bi tarihe geri yükle yada baştan kur (tavsiye) yedeklerini almayıda ihmal etme
  • 15-05-2009, 13:57:41
    #7
    düzeldi. amma velakin cookie converter diye bir veri yürütme hatası alıyorum ve nod32 'nin crack'inden kaynaklandığını düşünüorum.