Bilgisayarımı kapattım. Sonra tekrar açtım.
Sorunlar şu; Bilgisayar açılıyor ama başlangıçta başlaması gereken programlar başlamıyorlar... Örnek; MSN, Nod32 vb. sadece ses ve bağlantı geliyor. İnternete bağlı gözüküyor yalnız siteleri açmıyor. Acaba sorun nedir?
Ek olarak;
Nod32 ile virüs taraması yaptım. Herhangi birşey bulunmadı.
Combofix ile arada sırada temizliyordum. Onu çalıştırmayı denedim fakat çalıştırmadı.
Otomatik güncelleştirmeleri kapattım.
Görev yöneticisinde wuaclt.exe, jgs.exe, smss.exe, symlcsvc.exe, wmiprvse.exe, spoolsv.exe, wscntfy.exe ve csrss.exe var...
Hangisi virüs hangisi değil bilmiyorum.
Msconfig'te başlangıçta herşey başlıyor gözüküyor yalnız bilgisayar açılınca başlamıyor.
Ek not 2: Bundan 2 gün öncesine kadar bilgisayar açıldığında hata veriyordu. Şimdi o hatayı vermiyor. Converter ile ilgili bir hataydı. Tam olarak hatırlamıyorum :/