Bilgisayarımı kapattım. Sonra tekrar açtım.

Sorunlar şu; Bilgisayar açılıyor ama başlangıçta başlaması gereken programlar başlamıyorlar... Örnek; MSN, Nod32 vb. sadece ses ve bağlantı geliyor. İnternete bağlı gözüküyor yalnız siteleri açmıyor. Acaba sorun nedir?