• 10-01-2009, 21:09:30
    #1
    Internet Explorer Açığı Yamandı

    Dünyanın en çok kullanılan internet tarayıcısı Internet Explorer’da oldukça tehlikeli bir güvenlik açığı çıktı. Microsoft’un gidermek için bir yama yayınladığı açık, kullanıcıların gezinti yaptıkları siteler üzerinde çalıştırılan kodlar sayesinde ÅŸifrelerinin çalınmasına olanak tanıyor. Kısa bir süre önce ortaya çıkan ve Explorer’ın hemen hemen bütün sürümlerinde bulunan kritik bir açığı kapatan yama ise dün Microsoft tarafından yayınlandı. EÄŸer bu açık nedeniyle zarar görmek istemiyorsanız, haberin devamında linkten gerekli güncellemeleri yapmanız gerekiyor.


    Update Link
  • 10-01-2009, 21:19:14
    #2
    Internet explorer kullananların sayısı günden güne düşüyor zaten. Yakında firefox geçecek internet explorerı, zira her geçen gün yeni bir güvenlik açığı ortaya çıkıyor.
  • 10-01-2009, 21:30:24
    #3
    ocak 2009 da yeniden açığı elden geçirecekleri söyleniyor zaten
  • 12-01-2009, 16:09:57
    #4
    Nasıl olsa İnternet Explorer'ı bir tek babam kullanıyor oda haftada bir oturuyor teşekkür.
  • 12-01-2009, 17:12:43
    #5
    mozilladan vazgecmem yinede tskler paylasım ıcın sureklı bır acık cıkıyor
  • 15-01-2009, 19:19:22
    #6
    Bu açık 10 yıldır var daha yeni mi anlamışlar ?