Internet Explorer Açığı Yamandı
Dünyanın en çok kullanılan internet tarayıcısı Internet Explorer’da oldukça tehlikeli bir güvenlik açığı çıktı. Microsoft’un gidermek için bir yama yayınladığı açık, kullanıcıların gezinti yaptıkları siteler üzerinde çalıştırılan kodlar sayesinde ÅŸifrelerinin çalınmasına olanak tanıyor. Kısa bir süre önce ortaya çıkan ve Explorer’ın hemen hemen bütün sürümlerinde bulunan kritik bir açığı kapatan yama ise dün Microsoft tarafından yayınlandı. EÄŸer bu açık nedeniyle zarar görmek istemiyorsanız, haberin devamında linkten gerekli güncellemeleri yapmanız gerekiyor.
Update Link
Internet Explorer Açığı Yamandı
5
●710
- 10-01-2009, 21:09:30
- 10-01-2009, 21:19:14Internet explorer kullananların sayısı günden güne düşüyor zaten. Yakında firefox geçecek internet explorerı, zira her geçen gün yeni bir güvenlik açığı ortaya çıkıyor.
- 10-01-2009, 21:30:24ocak 2009 da yeniden açığı elden geçirecekleri söyleniyor zaten
- 12-01-2009, 16:09:57Nasıl olsa İnternet Explorer'ı bir tek babam kullanıyor oda haftada bir oturuyor
teşekkür.
teşekkür.