Konu
Internet Explorer Açığı Yamandı
10-01-2009, 21:19:14
#2
kurabiye adam
Internet explorer kullananların sayısı günden güne düşüyor zaten. Yakında firefox geçecek internet explorerı, zira her geçen gün yeni bir güvenlik açığı ortaya çıkıyor.