Internet Explorer Açığı Yamandı

Dünyanın en çok kullanılan internet tarayıcısı Internet Explorer’da oldukça tehlikeli bir güvenlik açığı çıktı. Microsoft’un gidermek için bir yama yayınladığı açık, kullanıcıların gezinti yaptıkları siteler üzerinde çalıştırılan kodlar sayesinde şifrelerinin çalınmasına olanak tanıyor. Kısa bir süre önce ortaya çıkan ve Explorer’ın hemen hemen bütün sürümlerinde bulunan kritik bir açığı kapatan yama ise dün Microsoft tarafından yayınlandı. Eğer bu açık nedeniyle zarar görmek istemiyorsanız, haberin devamında linkten gerekli güncellemeleri yapmanız gerekiyor.


Update Link