• 05-08-2008, 17:01:28
    #1
    Arkadaşlar Kaspersky Antivrüs 2009 mu Yoksa Kaspersky Internet Security 2009 Mu kurmalıyım Arasındaki farklar nelerdir..
  • 05-08-2008, 17:03:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    internet security kur bence .. İnternetteki zararlı maddelere karşı daha güvenli o
  • 05-08-2008, 19:06:46
    #3
    kis kurdum teşekkürler
  • 05-08-2008, 19:09:11
    #4
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kis kurdum teşekkürler
    nasıl kurdun? senin kurduğun gibi Vista'ya kurulur mu?
  • 05-08-2008, 21:18:27
    #5
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl kurdun? senin kurduğun gibi Vista'ya kurulur mu?
    xp ye kurdum ben