Konu
Kav mı ? Kis mi ?
05-08-2008, 21:18:27
#5
TeXaS
Priapos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl kurdun?
senin kurduğun gibi Vista'ya kurulur mu?
xp ye kurdum ben