Konu
Kav mı ? Kis mi ?
05-08-2008, 19:09:11
#4
Priapos
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kis kurdum teşekkürler
nasıl kurdun?
senin kurduğun gibi Vista'ya kurulur mu?