• 12-12-2007, 11:33:55
    #1
    Ya 4 gün önce falan nod32 uyarı verip duruyordu terminate demem rağmen bir türlü kurtulamıyordum,hangi siteye girersem gireyim ayni trojen yine uyarı veriyordu.Bende kaspersky kurdum,tarattım ve çıkan şeyi sildim.1 gün normal çalıştı bilgisayar,sonra eski haline döndü.Şimdi hangi siteye girersem gireyim yine uyarı veriyor.İki virüs programının verdiği uyarıyıda koyuyorum.Şu aptal trojenden kurtulma yolu nedir ya



  • 12-12-2007, 22:07:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadasim panda diye bir virus scan var onu dene bende bir suru virus scan denemistim panda ile silmistim yine dene derim.Birde bu spyware progralarini yuklemeni tavsiye derim.1-Ad-aware 2-Spybot
  • 12-12-2007, 22:11:25
    #3
    vayy yeni trojen türü sanada bulaşmış geçmiş olsun..

    Mcafee 8.5 Enterprise ı indir bi forumdan updatelerini yap kökünü kazır hem onun access protection ı da var devrede iken bişe bulaşamaz bilgisayarına
  • 12-12-2007, 22:13:11
    #4
    Misafir
    Güvenli Kip ile açarak tekrar tarama yapmanı öneririm.
  • 12-12-2007, 22:20:25
    #5
    Efo yazımı düzelttim uygularsın..
  • 13-12-2007, 00:37:28
    #6
    Teşekkürler.Öncelikle güvenli kiptede çalıştırdım virüs programlarını fakat olmadı.Ad aware,spy bot zaten allahın emri.Virüs programsız internete bile girmem ama girdi meret bilgisayara.Bide mcaffe yi deneyeceğim teşekkürler.
  • 13-12-2007, 08:20:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence En sağLamı Bilgisayarında ÖnemLi dosyaların yoksa C ve D ye Format çekmen Neden dersen trojanlar buLaştıqı yerde kaLmıyor kendini Scan edebilen trojanlardan yediyhsen dosya alışverişi yaptıqın arkadaşlarınada buLaşmıştır ki onu geçtim Bilgisayarindaki Tüm exe'lere zıpLamıştır buLa$mıştır En güvenLisi dediqim gibi Format atıp Bilgisayarini ba$tan Kurman Virüslerden Korunmanın yoLuda bilmediqin kişilerden dosya Alışverişi yapmamak Güvenmediqin sitelere girmemek Çünkü virüs öyle bi haL aLdı Ki kaspersky Panda vs Gibi Programlardanm GeçebiLen virüsler var
    Virüs ProgramLarına güvenmeyin derim bence En sağlamı Deefreze
    Birde Şu konuya deneyeyim Bi sitede atıyorum www.abcd.com Sonunda Exe yok diye girmenizin anLamı yok Çünkü Sitenin içerisine GizLi downLoad koyulabilir bu yoL iLe size trojen buLaştırabilir Kötü niyetLi kişilerin Düşünceleri bundanda iLeri gidiyor bence En güvenli oLanı anlattıqım gibi davranmanız... kolay gelsin
  • 13-12-2007, 14:13:23
    #8
    Misafir
    Hijack This ile regedit i temizlemeni, sonra kaspersky 6.0 ile taramanı öneririm. Silmezse güvenli kipte açıp taratmalısın. Programlara Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com dan ulaşabilirsin. Fakat Hijack This'de çıkan dosyaların hepsini silme. Mesela kablosuz net varsa aradaki zımbırtıyı silersen net kopar gibi.
  • 13-12-2007, 15:08:36
    #9
    sen virüs değilde spyware yemişsin. spyware internetten virüs yüklemeye çalışırken nod32 de hata veriyor. anti spyware programlarıyla bir taratma yap ( ad-aware tavsiye ederim )