Bence En sağLamı Bilgisayarında ÖnemLi dosyaların yoksa C ve D ye Format çekmen Neden dersen trojanlar buLaştıqı yerde kaLmıyor kendini Scan edebilen trojanlardan yediyhsen dosya alışverişi yaptıqın arkadaşlarınada buLaşmıştır ki onu geçtim Bilgisayarindaki Tüm exe'lere zıpLamıştır buLa$mıştır En güvenLisi dediqim gibi Format atıp Bilgisayarini ba$tan Kurman Virüslerden Korunmanın yoLuda bilmediqin kişilerden dosya Alışverişi yapmamak Güvenmediqin sitelere girmemek Çünkü virüs öyle bi haL aLdı Ki kaspersky Panda vs Gibi Programlardanm GeçebiLen virüsler var
Virüs ProgramLarına güvenmeyin derim bence En sağlamı Deefreze
Birde Şu konuya deneyeyim Bi sitede atıyorum www.abcd.com Sonunda Exe yok diye girmenizin anLamı yok Çünkü Sitenin içerisine GizLi downLoad koyulabilir bu yoL iLe size trojen buLaştırabilir Kötü niyetLi kişilerin Düşünceleri bundanda iLeri gidiyor bence En güvenli oLanı anlattıqım gibi davranmanız... kolay gelsin