Ya 4 gün önce falan nod32 uyarı verip duruyordu terminate demem rağmen bir türlü kurtulamıyordum,hangi siteye girersem gireyim ayni trojen yine uyarı veriyordu.Bende kaspersky kurdum,tarattım ve çıkan şeyi sildim.1 gün normal çalıştı bilgisayar,sonra eski haline döndü.Şimdi hangi siteye girersem gireyim yine uyarı veriyor.İki virüs programının verdiği uyarıyıda koyuyorum.Şu aptal trojenden kurtulma yolu nedir ya