Deprem! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Deprem!
22
●
1.556
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Deprem!
1
2
3
24-03-2010, 16:15:38
#1
myqatsel
Batman ve çevresi hisseden varmı..
Başım dönüyor da olabilir
24-03-2010, 16:16:23
#2
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
bingöl ve diyarbakırda olmuş sanırım okey oynadığım arkadaş söyledi şimdi.
24-03-2010, 16:16:40
#3
Earth
Üyeliği durduruldu
Tansiyon firlamiş galiba adnan doktora görün
şaka bir yana
24-03-2010, 16:20:17
#4
myqatsel
ArtiEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bingöl ve diyarbakırda olmuş sanırım okey oynadığım arkadaş söyledi şimdi.
Yanılmıyorum o zaman galiba
Earth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tansiyon firlamiş galiba adnan doktora görün
şaka bir yana
Valla sallandım ya acayip
24-03-2010, 16:21:12
#5
Okan
hocam dikkat et benimde öyle başım döndü bi ara kafama 7 dikiş atılmıştı
otur kalkma yerinden bence.
24-03-2010, 16:37:17
#6
PaLuLu
Demin ELaziğ / Paluda Oldu 5.0 Şiddetinde Ve Gercekten cok kötüydü...
24-03-2010, 16:39:54
#7
victories
Elazığ / gökdere / palu da 5.1 şiddetinde saat 16:11 de olmuş
24-03-2010, 16:40:07
#8
myqatsel
Alıntı
2010.03.24 16:11:31 38.8212 40.1382 4.5 -.- 5.1 -.- GÖKDERE-PALU (ELAZIĞ)
http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp
evet yanılmamışım
Geçmiş olsun herkese, umarım can veya mal kaybı yoktur.
24-03-2010, 16:40:46
#9
HayroLa
vallah otururken arkadaşlar deprem oldu dedi hiç farketmedik has.. dedim meğersem gerçekmiş :]
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler