• 24-03-2010, 16:15:38
    #1
    Batman ve çevresi hisseden varmı.. Başım dönüyor da olabilir
  • 24-03-2010, 16:16:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bingöl ve diyarbakırda olmuş sanırım okey oynadığım arkadaş söyledi şimdi.
  • 24-03-2010, 16:16:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tansiyon firlamiş galiba adnan doktora görün

    şaka bir yana
  • 24-03-2010, 16:20:17
    #4
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bingöl ve diyarbakırda olmuş sanırım okey oynadığım arkadaş söyledi şimdi.
    Yanılmıyorum o zaman galiba

    Earth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tansiyon firlamiş galiba adnan doktora görün

    şaka bir yana
    Valla sallandım ya acayip
  • 24-03-2010, 16:21:12
    #5
    hocam dikkat et benimde öyle başım döndü bi ara kafama 7 dikiş atılmıştı otur kalkma yerinden bence.
  • 24-03-2010, 16:37:17
    #6
    Demin ELaziğ / Paluda Oldu 5.0 Şiddetinde Ve Gercekten cok kötüydü...
  • 24-03-2010, 16:39:54
    #7
    Elazığ / gökdere / palu da 5.1 şiddetinde saat 16:11 de olmuş
  • 24-03-2010, 16:40:07
    #8
    Alıntı
    2010.03.24 16:11:31 38.8212 40.1382 4.5 -.- 5.1 -.- GÖKDERE-PALU (ELAZIĞ)
    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp

    evet yanılmamışım

    Geçmiş olsun herkese, umarım can veya mal kaybı yoktur.
  • 24-03-2010, 16:40:46
    #9
    vallah otururken arkadaşlar deprem oldu dedi hiç farketmedik has.. dedim meğersem gerçekmiş :]