• 24-03-2010, 16:41:19
    #10
    Geçmiş olsun, Allah daha büyüklerinden sakınsın.
  • 24-03-2010, 16:43:11
    #11
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst1.asp

    evet yanılmamışım

    Geçmiş olsun herkese, umarım can veya mal kaybı yoktur.
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallah otururken arkadaşlar deprem oldu dedi hiç farketmedik has.. dedim meğersem gerçekmiş :]
    Can Kaybı yok Yalnız yıklan evler Var Gibi Önceden uyarı almıslardı Girilmemesi Gerektiği İçin... Amma Gercekten artık Sinir Stresten herkes Delirecek Gibi burada Sürekli Deprem Oluyor. pskolojikmen Çöktük gibi Ve Artık duyarsızlaştıkta Diyebiliriz.
  • 24-03-2010, 16:49:31
    #12
    deprem'de evinden barkından yakınlarından olanlara ALLAH sabır versin
  • 24-03-2010, 16:59:27
    #13
    Elazığ'da korkutan deprem

    Elazığ'da 16.21'de 5.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

    Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Ulusal Deprem İzleme Merkezinden alınan bilgiye göre, merkez üssü Palu ilçesi Gökdere bölgesinde saat 16.12'de 5.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
    Deprem il merkezi ile Palu, Karakoçan ve Arıcak ilçelerinde de hissedildi.
    Elazığ'da 8 Mart'ta saat 04.32'de 6.0 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiş 51 kişi hayatını kaybederken, 70'den fazla kişi de yaralanmıştı.

    http://haber.mynet.com/detay/guncel/...-deprem/502080

    ----------

    Tüm elazığlıların Allah yardımcısı olsun. Tekrar geçmiş olsun.
  • 24-03-2010, 17:16:23
    #14
    Umarım can ve mal kaybı yoktur. Malı boşverelim ama inşallah can kaybı yoktur , Çok üzücü bi' durum.

    Geçmiş olsun.
  • 24-03-2010, 17:25:47
    #15
    Geçmiş olsun herkese umarım büyük bi kayıp yoktur
  • 24-03-2010, 17:25:56
    #16
    ALLAH herkesi korusun.

    Çok geçmiş olsun.
  • 24-03-2010, 17:28:48
    #17
    Palu 'da olmuş. Arkadaşlar hissetmiş bana sordular ama yine hissetmedim.
  • 24-03-2010, 17:40:14
    #18


    Sizce de güzel bir yer değil mi?
    Ama deprem burayı güzel bir vurmadan gitmez buralardan.