• 24-03-2010, 19:20:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Çok büyük geçmiş olsun.
  • 24-03-2010, 21:45:45
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Sizce de güzel bir yer değil mi?
    Ama deprem burayı güzel bir vurmadan gitmez buralardan.
    dağlık bölge olmasa daha çok hasar olur gibi
  • 24-03-2010, 21:49:37
    #21
    fena sallandık.. Allah sonumuzu hayr etsin..
    elazığ merkezdeyim..
  • 24-03-2010, 23:34:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batman ve çevresi hisseden varmı.. Başım dönüyor da olabilir
    Midyatta çok hafif sallandık.

    Geçmiş olsun tüm Elazığ'lılara
  • 25-03-2010, 09:57:19
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Sizce de güzel bir yer değil mi?
    Ama deprem burayı güzel bir vurmadan gitmez buralardan.

    geçmiş olsun.
    güzel bi yer gerçekten. yalnız evler cok yakın. su yükseldiginde tehlike arz eder.