Deprem!
22
●1.556
- 24-03-2010, 21:45:45Üyeliği durduruldudağlık bölge olmasa daha çok hasar olur gibiSegoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2010, 23:34:38Üyeliği durdurulduMidyatta çok hafif sallandık.myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun tüm Elazığ'lılara
- 25-03-2010, 09:57:19Üyeliği durdurulduSegoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun.
güzel bi yer gerçekten. yalnız evler cok yakın. su yükseldiginde tehlike arz eder.

Başım dönüyor da olabilir